Hackintosh AMD

NasuElpha

New member
AMD OS X Member
Joined
May 2, 2023
Messages
2
Bonjour, j'ai un ryzen 5 3600 comment installer mac os sur ma tour y a t'il des démarches particulières avec AMD ? Merci d'avance Nasu
 

Edhawk

Guru
Guru
Joined
May 2, 2020
Messages
2,379
Bonjour, j'ai un ryzen 5 3600 comment installer mac os sur ma tour y a t'il des démarches particulières avec AMD ? Merci d'avance Nasu
Hello, I have a ryzen 5 3600 how to install mac os on my tower are there any special steps with AMD? Thank you in advance Nasu

Yes, there are a number of essential steps you need to take for a working AMD Hack. First is to have a compatible graphics card. You don’t mention if you are using a graphics card nor which motherboard your 6-core CPU is connected through.
 

NasuElpha

New member
AMD OS X Member
Joined
May 2, 2023
Messages
2
Bonjour, j'ai un ryzen 5 3600 comment installer mac os sur ma tour y a t'il des démarches particulières avec AMD ? Merci d'avance Nasu

Oui, il y a un certain nombre d'étapes essentielles que vous devez suivre pour un AMD Hack fonctionnel. La première est d'avoir une carte graphique compatible. Vous ne mentionnez pas si vous utilisez une carte graphique ni à quelle carte mère votre CPU 6 cœurs est connecté.
Bonjour, je vous laisse le lien vers mes configurations j'ai simplement rajouté 32go de ram
Merci d'avance
 

leesurone

Donator
Donator
AMD OS X Member
Joined
May 6, 2020
Messages
313
Bonjour, je vous laisse le lien vers mes configurations j'ai simplement rajouté 32go de ram
Merci d'avance
Your graphics card isn't supported.
Votre carte graphique n'est pas prise en charge.
 
Back
Top Bottom
  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.